Heinde, altijd dichtbij nooit ver weg

Al een aantal jaren zijn wij trots op onze nauwe samenwerking met Heinde & Ver, waarbij wij op maat gemaakte muziek verzorgen voor hun ‘onbeperkt tafelen’ restaurants. Onlangs heeft Heinde & Ver een spannende nieuwe stap gezet in hun ontwikkeling en zijn zij de toekomst ingegaan onder de vereenvoudigde naam ‘Heinde‘. Deze nieuwe benadering behoudt de vertrouwde nabijheid die hun vorige naam aangaf, maar met nog meer kracht en een frisse uitstraling.

Onze samenwerking met Heinde is altijd gebaseerd geweest op het creëren van de perfecte harmonie tussen hun merkverhaal en de muzikale sfeer in hun restaurants. We zijn dan ook blij dat ons muzikale partnerschap ook een centrale plaats inneemt in dit nieuwe concept. Samen hebben we het muziekformat aangescherpt om ervoor te zorgen dat alles naadloos op elkaar aansluit. Dit is waarom we zo van ons werk houden: samenwerken met onze klanten om een merkverhaal niet alleen visueel, maar ook zo te laten klinken!

Op naar een nieuwe muzikale reis met Heinde

Rebranding
De rebranding van Heinde & Ver is ambitieus en een complete metamorfose. Een herziening van het logo, de huisstijl en de volledige inrichting van al hun vestigingen vormt het fundament van deze verandering. De primeur van deze vernieuwde stijl vond plaats in Almelo, waar de eerste vestiging haar deuren opende op 21 september. Dit markeert het begin van een reeks transformaties, waarbij elke vestiging in de komende tijd een gedaanteverwisseling zal ondergaan.

Helemaal in ons habitat
“Echt genieten kan pas wanneer je je ergens thuis voelt. Dat huiselijke gevoel ervaar je bij ons in alles terug,” benadrukt Myrthe Schmeets, Formulemanager van Heinde. Haar woorden vangen de essentie van Heindes doel in deze vernieuwing: het creëren van een warme en gastvrije ambiance waar gasten zich thuis voelen, waarbij elk detail zorgvuldig is afgestemd op deze beleving.

“Met de recente heropening van de vestiging in Almelo en de op handen zijnde transformaties van al hun andere locaties, staat Heinde klaar om haar gasten in de toekomst te verwennen en te verrassen. Myrthe voegt hieraan toe: “We zijn overtuigd van het belang van de juiste muziek en een uitnodigend interieur. Daarom is ons partnerschap met Xenox zo waardevol.” Gezamenlijk werken we eraan om de muzikale beleving naadloos te laten aansluiten op de vernieuwde identiteit van Heinde, waarmee we bijdragen aan het creëren van dat warme, huiselijke gevoel.”

We zijn overtuigd van het belang van de juiste muziek en een uitnodigend interieur.
Daarom is ons partnerschap met Xenox zo waardevol.



Myrthe van Schaik – Schmeets, Manager bij Club Culinair – Heinde Franchise